BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Wednesday, August 31, 2011

Raya ! Raya ! Raya !

Assalammualaikum and heyy there . (:

   okok , skrng ni aku nk ckp psl raye yg tk berape nk jdi ni . huh ! aku menci gile kalau balek kampong , mesti je ade perkataan yg keluar dri mulut makcek makcek hot ngn pakcek pakcek yg bajet cool tu . hehe (ayat kejam) . korang nk tau ape yg makcek ngn pakcek tu ckp kt aku . kalau tknk tau pon tkpe .

        simpang4 : uish ! intan dh gemok . terlebeh cukop mkn ke ni kt asrama .
                            (uhh ! itu mmng panas . naseb baek depe tu dh berumor . kalau tk ____)

        bagan dato' : intan dh puteh (lege siket dngr) tpi gemok sehh . (huh ! mmng hot !)

  then aku dibuli oleh minah minah ronggeng ngn budak rempet kt kampong tu (ank sedare). tpi apekn daye . dh naseb . bale-bale . (bak kate usop)

  mlm best dohh ! dpt maen mercun ! manyak kli aku baling kt minah ronggeng ngn budak rempet tu . hehe . membalas dendam . ok lahh aku nk tunjukkan gmbr gmbr raye aku tu .


kak ain ngn erin , kak ain budak seksi .


gmbr ni kabor banyak .


family pak mail . :)


my family . (:


grr ~

   okok , dh abes . byebye . hope korang enjoy .





0 comments: